Garanties

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Wij geven garantie op onze producten met uitzondering van maatwerk bestellingen en/of onvolkomenheden die voortkomen uit de werking van het hout. Let dus op: alle houtsoorten kunnen krimpen, uitzetten of werking vertonen. Dit komt omdat elke boom uniek is in kleur, uitstraling, noesten of barsten. Dit hoort bij dit natuur product. 

Bekijk voor het complete overzicht onze Algemene voorwaarden en ons Privacybeleid.
Heeft u vragen? Schroom niet om contact met ons op te nemen door te mailen naar info@doornewood.nl. 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@doornewood.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.